Förbannad igår

Igår var jag förbannad.

Jag skrev ju igår att jag satt och var sjuk på jobbet. Jag tänkte inte ens åka till jobbet på morgonen, men jag åkte ändå för att jag visste att jag skulle ha mycket att göra. När jag kom till jobbet tänkte jag "jag tar halvdag, för detta är outhärdligt".

Halva dagen gick.. jag blev bara mer och mer irriterad och fick bara mer och mer jobb att göra.

När UPS-killen står och stampar 2meter ifrån mig i slutet av dagen och jag stressar ihop allt som ska ner i paketet så slog huvudet riktigt ifrån. Bad kollegan om hjälp med det sista innan dagen skulle ta slut men fick ingen och jag satt verkligen och kokade på min plats (bokstavligen).

Jag blev gladare på kvällen sen dock..

Nu är jag tillbaka på jobbet igen... inte riktigt lika sjuk som igår vilket är skönt. Känner mig lika irriterad idag igen dock. Jag har mina anledningar...

(pga företagspolicy kan jag inte skriva något mer om varför jag var sur)

Kommentarer
Postat av: Tobb

sånt suger totalt :S ha kunder/leveranssnubbar som står och väntar på att man ska bli klar är AS jobbigt, man stressar bara upp sig och gör massa fel iställe. Hoppas du får en bättre dag imorron :)

2009-07-07 @ 17:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0