Intensivkurs v33

Om 19 dagar ska jag till Flen och Thims trafikskola för att gå en intensivkurs för körkort.

iiiiiih....

Jag insåg igår att det är jävligt kort tid kvar nu.  Fan.. känner inte riktigt att jag är redo. Visserligen sa körskolan att det finns folk som kommit dit utan att ha suttit vid ratten tidigare, och som har klarat det. Så jag borde inte ha något att oroa mig över eftersom jag ändå vet någorlunda hur man kör.

Måndagen v 33 ska jag dit och då bor jag där till måndag v34.

Ingår i intensivkursen gör:
- Bostad (boende på trafikskolan).
- Teori.
- 10 st körlektioner.
- Riskutb 1: Alkohol, droger, trötthet.
- Riskutb 2: Halkörning.
- Teoriprov.

Pris 9.700:-

Tillkommer gör uppkörningskostnaden (hyra för bil ingår dock i priset ovan). Vad denna kostnad blir vet jag inte riktigt nu, men jag ska ringa på måndag och kolla (de har semesterstängt nu dom jävlarna). Sen kostar det ju med tågresa från södertälje till flen också.

:)

Är lagom nervös. Man vill ju inte kasta ca11.000 i papperskorgen. Ska hem och tokplugga idag. Ska eventuellt plugga teori med Thomas i helgen. Imorgon ska jag övningsköra lite också :)

Jag tycker att alla håller tummarna för mig v33 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0