På egen hand

Hmm...  satt och tänkte på det min pappa sa till mig nu senast när jag var ute och reste, var just då mellan Öxnered och kil (jönköping>Borås>Öxnered, Kil, Sunne), att han tyckte det var ballt att jag reser runt för att umgås med vänner ist för att sitta hemma och häcka :p

Har inte alltid känt personerna jag åkt och festat hos heller :p (vilket inte var så kul för mina föräldrar att höra hehe) har bara åkt och träffat tjej- och killkompisar jag snackat mycket med över telefon eller nätet :)

Har egentligen bara haft tur att jag inte råkat hamna hos nån idiot.. :p


Städer jag rest till ensam med diverse
övernattningar och många återkommande besök:

Umeå
(Lina: klankompis som jag träffade typ 2ggr innan jag åkte upp)

Nyköping
(Robin: Första gången jag åkte dit hade jag träffat honom en gång)
(Distansförhållande)

Jönköping
(Har mer eller mindre alltid åkt själv för DH)

Göteborg
(Fest 1: Aldrig träffat personerna, utan batteri på mobilen
på tågstationen var det knepigt att känna igen varandra, gick bra dock)
(Fest 2: Boende hos Eski som jag träffat 1 gång innan, vi var många som sov där iofs).

Linköping
(Anton: Hade inte träffat honom innan jag åkte dit)
(Nicke: Hade aldrig träffat honom heller. Bodde i hans källare i 2 mån haha)

Örebro
(Blixten: Kan inte minnas att jag träffade honom innan jag åkte dit)

Säffle
(Jenny: Spontanresa i samband med Örebroresan, överraskade Jenny.
Tror inte jag hade träffat henne innan det)

Norrköping
  (Geekfest där jag knappt kände någon, hade träffat vissa innan dock)
(Johan och Kalle: Bara snackat över nätet innan jag åkte dit)

Karlstad
(Christoffer: Tågade dit utan att ha träffat honom innan)
(Distansförhållande)

Oslo
(Ensam på utbildning)

Östersund
(Johanna <3 Barndomskompis som flyttat upp!)

Borås
(Gosman: Hade träffat honom typ 4gånger a 5min per gång innan jag åkte och hälsade på)



Jag har under säkert 3 år rest till en annan stad i snitt en gång i månaden :) När jag hade distansförhållanden handlade det ju om minst 2 gånger/mån.

Och för er snuskhummrar: NEJ jag åkte inte runt i sverige för att knulla :p



Tänkte på en annan sak.... om jag hade skaffat SJ prio-kort.. då hade jag haft en jääävla massa poäng nu och kunnat resa gratis :O jag vill inte ens fundera på hur mycke pengar jag lagt på tåg :)


Man måste ju passa på att resa innan man börjar plugga, skaffar man, barn och bolån ;)

Kommentarer
Postat av: Tobb

De är helt rätt man ska åka runt och ha kul, och komma bort från Södertälje så mycket som möjligt (som för övrigt är en skiiiiiiiit stad). Har vart SJ prio medlem i snart ett halvår (tror jag) fått ungefär 2500 poäng elle nått, men ska man köpa för poängen måste man typ ha ganska mycke =P Regga mej bara för en anledningen, man kunde köpa resor enkel resor för 10kr vissa dagar vid ett tillfälle och det funkade perfekt när jag skulle ner till Götet, haha :D

2009-07-01 @ 17:40:59
Postat av: Cat

aaah jag kollade på skoj hur mycke poäng man behövde för att åka till Östersund gratis..... 10.000 bara :p

2009-07-01 @ 19:47:03
URL: http://catcat.blogg.se/
Postat av: Trosan

Wonderbart! Överraskningen var helt outstanding ;)

2009-07-08 @ 17:11:41
Postat av: Cat

haha jajuste du stog ju där i dörren med ridbyxorna på och såg allmänt chockad ut :D:D så söt!

2009-07-08 @ 19:24:41
URL: http://catcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0