På tal om Gaia

Lyckades återskapa mitt account på Gaia Online :p

Jag tror jag gav bort alla mina specials innan jag slutade...
För min gubbe har inte så mycke balla grejer kvar :)






Klicka på bilderna för att se större :)




Vet inte riktigt hur jag tänkte :p
Detta verkar iaf vara någon sorts vardagsoutfit.
Jag var nog den enda på Gaia som hade det :p
Alla andra hade tokspejsade kläder och mojänger ;) Jag hade stiiiil ;)



Nu när jag grävde lite så hittade jag en till outfit.. hehe




May I help you?

Kommentarer
Postat av: Tobb

inte för å va taskigt men vafan är det där för någe? :P

2009-07-15 @ 18:26:51
Postat av: Cat

taskig?? :D det är ju inte så att jag tar illa upp om folk tycker det är en fullständigt töntig grej :-D det tycker jag också :)



Jag förklarade i ett tidigare inlägg om vad Gaia är för nåt, läs det ist, jag orkar inte förklara :D

2009-07-16 @ 08:30:00
URL: http://catcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0