Pirripirri

Gud vad det pirrar i magen.

Verkligheten börjar komma ikapp mig nu och jag har börjat inse att jag snart ska lämna stockholms län.

Pappa kom förbi mig på jobbet igår. Han skulle hjälpa mig att få hem flyttkartongerna som jag ska låna från jobbet då de är ganska otympliga att ta med sig på tåget hem :) Jag ska börja rensa lite tänkte jag. Jag har nog mer pryls än jag tror.

Jag satte in en counter här till vänster också :) söt va?



Fick tillfälle att övningsköra lite igår också. Jag har kommit fram till att jag är duktig på att krypköra och ta det lugnt på parkering osv.. jag kan inte parkera än dock :p Jag kan inte heller köra igenom en rondell ordentligt eftersom alla ger mig olika regler. Vissa säger en sak och andra säger en annan. Det är knepigt det där. Problem har jag också med att hålla samma hastighet när vägen har mycke småbackar, jag har en tendens att åka lite för långsamt. Igår blev jag omkörd 3 gånger på 50sträckor med fartkameror :)))) ganska fail egentligen.

Det är ju bara 11 dagar (?) kvar till jag ska gå intensivkursen i Flen.

Jag satt häromdagen och svarade på frågor från en trafikskola-CD (rom). Skyltar, trafiklinjer, miljökörning, halka, mörkerkörning, statistik, högerregler osv osv klarade jag finfint.. men... när jag kom till kategorin bilen "körde jag i diket". Jag har ju egentligen aldrig kollat under motorhuven på en bil. Så jag hade fel på ganska många av frågorna där. Jag får helt enkelt lära mig det när jag kommer till Flen sen.

Jag körde om på motorvägen igår för första gången :)) två långtradare .. huhu, det var pirrigt :)

På vägen hem åkte vi förbi syrrans kompis Mats som har skänkt en cykel åt mig. TACK MATS! :) Jag kommer verkligen ha användning för den i Sunne sen eftersom det är "gångavstånd" vart man än ska.. men det kan vara skönt med cykel, då kan man sova 5minuter längre på morgonen ;)


Kommentarer
Postat av: Tobb

You can do it :D

2009-07-30 @ 23:19:41
Postat av: Jessica

Jag ska också börja brobygrafiska förpackningsdesign!

2009-08-10 @ 21:55:24
URL: http://www.mrsdiscopig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0