Anti men ändå inte

Finns inte mycke media på svenska som jag gillar. Musik, serier, film osv...
Det mesta är kasst som sker på svenska.. tyvärr.

OBS! Jag pratar inte om svenskproducerat nu!
Jag syftar på språket svenska.


Här är en låt som jag diggar just nu...
Trodde inte de var svenskar först när jag hörde låten.. tur att de sjunger på engelska ;)



Tycker sverige ska rycka upp sig lite nu.
Vi kan bättre än en falsksjungande Håkan och en Maggio som sjunger barnvisor!

Svensk rock är dock helt okej iofs, oavsett språk kan jag känna.
De flesta sjunger ju dock på engelska.

Renegade Five, Sonic Syndicate, Takida, Dead by April,
In Flames, Hardcore superstar, Backyard babies, Mustasch, Johnossi, Lillasyster, Sparzanza........... osv osv

I like :-D

Kommentarer
Postat av: Tobb

Mer rock och metal åt svenska folket :)

2009-06-05 @ 15:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0