HÅLL TUMMARNA HÅRT NU!

Får svar idag eller imorgon om jag får lägenheten som jag varit och tittat på i veckan. Jag vet inte hur många gånger jag skrivit om flytt här på bloggen, men jag har ju faktist aldrig på riktigt flyttat, jag har haft otur =/

Det är min tur nu.

Det är jag och en tjej, som heter Anna som laggt ut en annons i lokaltidningen, som eventuellt ska byta lägenhet med varandra. Hennes är perfekt och det kändes jättebra när jag va där och kollade. Nu ligger bollen hos henne.

Så nu tycker jag att alla håller tummarna stenhårt för mig så att detta verkligen blir av! Jag vill inte skriva för mycket om lägenheten den här gången, inte innan jag fått ett ja :) Känns löjligt att beskriva den om jag inte får den. En sak kan jag säga: Öppen spis i vardagsrummet! :-D



Kommentarer
Postat av: Tobb

Flera gånger vad jag kan minnas tror ja du bara skrivit en eller två gånger om flytt :P Hoppas du får den :) Öppenspis är alltid mys :D



Håller tummar och tår och allt va man kan hålla xD

2009-06-04 @ 11:57:15
Postat av: Linda

wiiiee håller tummarna för dig babe!!

2009-06-04 @ 20:10:47
URL: http://kinkz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0