Helomvändning till hösten!

Nu händer det.

Nu är det omställning delux framöver.

Jag har inte kunnat skriva något här förrän allt blivit klart... men nu är det fastställt. 
DEN 31 AUGUSTI I ÅR SKA JAG BÖRJA PLUGGA!! 

:))))



Jag ansökte till skolan i mars i år i samband med lite prylar som hände på jobbet. Har inte funderat så mycket på det sedan dess direkt, men det visade sig nu att jag blev antagen :)

Det är totalt 35 personer som kommer in per inriktning och det är en otroligt eftertraktad utbildning.  Broby Grafiska i Sunne är det det handlar om. En treårig KY-utbildning i Grafisk medieproduktion. 

http://www.brobygrafiska.se/index.php/ky-utbildningar/grafisk-medieproduktion

Så.. nu är det en jävla massa förberedelser som måste göras. Ansökning om tjänsteledighet eller liknande, CSN-ansökan, bostadsansökan, packa och flytta, ansöka om uthyrning av lägenhet i andrahand (förhoppningsvis tar brorsan lägenheten).

Usch vad det pirrar i hela mig nu :))


Hoppas innerligt att jag tar rätt beslut... alla mina vänner tycker jag gör rätt iallafall.. och kollegorna här likaså. Tror nog det kommer gå bra... *fingers crossed*


Miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh pirrrpirri 





Sunne ligger 37,3 mil bort från stockholm .... uuuuuuu

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha. Min mamma bor i en liten byhåla utanför Torsby. Så jag har hängt i Sunne lite då o då :) Riktigt goa värmlänningar! Men en vacker stad precis vid vattnet är det iaf :)

2009-06-26 @ 13:53:24
URL: http://sofieoallt.blogg.se/
Postat av: Cat

haha jasså :D vad roligt att du säger det :) Har ju bara varit i sunne en gång.. och då såg jag inte så mycket av "staden".



Fan va det pirrar i kroppen nu alltså.. är sååå nervös :D

2009-06-26 @ 15:36:05
URL: http://catcat.blogg.se/
Postat av: maria

Grattis, kommer gå super bra =) är verkligen once in a life time

2009-06-28 @ 00:07:15
Postat av: Tobb

Grattis som fan :)

2009-06-29 @ 16:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0