Jag kommer sakna dig något enormt!


Jag och johanna efter "modellfotografering" (the studio) mobilkamera.


Johanna ska nu om några veckor flytta upp till sin Jens i Östersund. Jag och Johanna har känt varandra sen vi var 6år, det är 16 år nu. Visst, hon kommer ju inte försvinna helt, det är ju inte så att hon dör direkt. Men det kommer kännas enormt tomt när hon flyttar. 

Men och andra sidan, vi har ju alltid umgåtts i perioder kan man säga.. under gymnasietiden träffades vi nästan aldrig, bara i slutet. Så, skulle denna flytt innebära att vi ses skitsällan så kommer vi nog på ett eller annat sätt komma förbi det och hitta tillbaka till vänskapen igen. Jag är inte rädd att något ska gå förlorat :)

Jag stödjer hennes val att flytta till 100%. Tycker hon är jättemodig som vågar! Man ska följa sitt hjärta.. left">
Skiter det sig så skiter det sig, dom kanske gifter sig och blir lyckliga i alla sina dagar... 

... man vet inte förrän man satsat.



Kommentarer
Postat av: Tobb

Awh tråkigt att höra men det löser sig säkert :D Finns juh telefon och msn så ni kan prata dagligen ;)

2009-06-02 @ 22:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0