ROM osv

Var precis inne i Relax och Massage (ROM) och fick rygg-och nackmassage. Det är fanimej det sista Dreamhack AB får ta bort från crew. Det är sååååå skönt att bara komma in, lägga sig, och få 20min gratis massage.

Spelar ingen roll egentligen att de som jobbar i ROM inte har någon tidigare erfarenhet direkt av massage, de är professionella ändå och det är så skönt att bli ompysslad så mitt i rusningen.

Var på jakt efter gaffa förut, tappade på vägen någonstanns min nyinköpta telefon, fy satan va sur jag blev :)



.... hittade den dock längst in bland massa bord på ett avspärrat område som var ett av alla ställena jag letade efter tejpen på. Blir så jävla förbannad på mig själv när jag hela tiden blir av med saker. Har nästan inga värdesaker med mig ner hit just pga detta. Jag lämnade det mesta på hotellrummet :)

På tal om hotellrum..... Formula 1 är INGET hotell... det är en bunker. Aldrig sett något liknande. Ska fota lite när jag går tillbaka dit sen. Det är HEMSKT. Toalett och dusch är inte i rummet. Man måste ut i korridoren... det är lagom kul sådär efter man duschat... kuta ut i handduk i gången. Jag har bara haft tur att jag inte mött någon på vägen :p

Hmmm :)

Jag hör av mig snart och rapporterar lite.

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Tobb

Epic fail? Blueace whina lite oxså att det inte finns dusch och toa oxså =P

2009-06-14 @ 03:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0