Hmmm...

Hmm.. ja vad ska man säga.

Jag tror detta är mitt 10e större lan jag besöker eller jobbar på. Och nu börjar det räcka. Om jag inte får helt andra arbetsuppgifter så är detta nog mitt sista event.

Jag har knappt gjort något av det jag egentligen skulle ha hållt på med den här gången och det suger. Tog ju ändå ut en hel semestervecka för detta (bl.a) så det känner ganska waste.

Skönt med semester iofs, men hade hellre sparat veckan till i sommar.

Jag vet ju med mig att jag hade saknat detta om jag inte hade åkt dock. Så jag är lite kluven..

Well well...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Får du inte betalt av DH?

2009-06-15 @ 14:35:57
Postat av: Tobb

haha du fick juh träffa mig :o :p

2009-06-15 @ 23:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0