Stagedive day 22 Augusti 2009



I Nykvarn utanför Södertälje, folkets park, av alla ställen på jorden ska det i Augusti arrangeras en såkallad Stagedive day. Om inget kommer i min väg så har jag tänkt att jag ska dit :)

Biljetterna kostar 340:- + serviceavgift.
Köpa biljetter kan man göra här.
Man kan tydligen inte köpa biljetter på plats.. och biljetterna kommer ta slut fort så det gäller att boka in sig i tid.

Sugna på att följa med?


  • Millencolin (SE)
  • Andrew W.K. (US)
  • The Ghost of A Thousand (UK)
  • Sonic Syndicate (SE)
  • Dead By April (SE)
  • We Are The Ocean (UK)
  • Attack! Attack! (UK)
  • Kid Down (SE)
  • Disco Ensemble (FIN)
  • Me vs Hero (UK)
  • Paige (UK)
  • Saving Joshua (SE)
  • Adept (SE)
  • Intohimo (SE)
  • My Passion (UK)
  • Yashin (UK)
  • Dividing The Line (UK)
  • Union Square (SE)
  • Plan Three (SE) NY!
  • Brides (UK)
  • Lower Than Atlantis (UK)
  • Proceed (UK)
  • Bedwetters (EST)
  • Vildhjarta (SE)
  • Casiokid (UK)
  • You Ate My Dog (SE)
  • Lights Go Blue (UK)
  • Venus Will Fall (SE)
  • Rock N' Roll Allstars (SE)

  • Hoppas det inte kommer vara alltför mycke fjortisar där xD




    Kommentarer
    Postat av: Tobb

    D där lät fan intressant :D Jag lär nog hänga på =)

    2009-06-05 @ 12:12:22

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0