7 pounds

Var och besökte en biograf i helgen och såg 7 pounds. Det var i Södertälje så jag förväntade mig det värsta. Har aldrig kollat på bio där men jag har hört att det ska vara väldigt stökigt. Som tur var så var det bara 2 andra i biosalongen när vi kom :-) Förväntningarna var låga. Det kändes som att det skulle vara en kass film med en bra skådis.. men jag blev positivt bevisad motsatsen.

Iom att det var så lite folk kunde man leva sig in i filmen mycket bättre. Snacka om rörande film. En av de bästa dramafilmerna jag sett och jag är vanligtvis inte så förtjust i drama.. 

SE DEN!



7 pounds



Kommentarer
Postat av: Anonym

heeysan hörreduuu! :D

fin blogg!ska vi prenumerera på varandras bloggar emd bloglovin ? :D:D

Om du vill så lägg till mej och säg till så lägger jag till dej!

pussheeyleverpastey :D

2009-03-14 @ 09:30:36
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0