Fika, jobba och våldgästa ftw

Nu i helgen har jag bjudit hem familj och släkt till födelsedagsfika. De kommer vid 13.00 och då blir det fika av. Hmm... på tal om det när ska jag hinna baka?? 

Bullar bakade jag ju häromveckan så dom ligger i frysen. Hmm.. tänker ju inte fuska o köpa nåt från ICA.. har ni några tips på vad man kan baka??? Jag har önskat mig en födelsedagstårta av brorsan i födelsedagspresent. Klockrent tyckte jag eftersom det är billigt och så slipper jag slava massor i köket som vanligt :) Det är kul att baka, men någon måtta får det vara ibland ;)

Resterande tid den här helgen som kommer ska jag jobba... =/

Nästa helg ska jag jobba =/

Helgen efter det ska jag ner och våldgästa Gosman och Andreas i Borås. Ska bli kul att för en gångs skull komma ner och umgås. Har ändå känt (till) Gosman sedan våren 2005. Vi blev iofs inte vänner förrän något eller några år senare eftersom vi hatade varandra i början :)

Det är på tiden. Dom har inget val :) Jag ska fanimej åka ner, no questions asked :D




Fick för övrigt min födelsedagspresent av Johanna i måndags (på min födelsedag). Jag fick en sån där träningsboll och en träningsmatta! Precis vad jag önskat mig!! 

Har fixat Friskis & svettis DVDer hem också... en core och en gympa (+yoga). Så om jag kompletterar det med träningen som jag och Malou kör tis- och torsdagar så ska jag nog komma i min motivationströja till sommaren ;) (jaaa jag köpte en för liten tröja som jag SKA komma i innan sommaren, skitsnygg är den btw!!!). Har man dålig självdiciplin får man komma på andra sätt att peppa och lura sig själv lite ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0