Upptagen

Fan vad jag är upptagen numera :)

Jag är nästan aldrig hemma, vilket genereras minskat antal blogginlägg. Kan inte riktigt påstå att jag vill be om ursäkt denna gång.

Jag umgås med anton, malou, dennis, jennifer, fredrik, johanna eller kollegor och det är jätteskoj att ha saker att göra hela tiden!

Jag ska dock försöka bättra mig med blogginläggen.. :)

Funderar lite på om man ska lägga ner den här bloggen och starta upp en wordpress istället. Det är lite mer anpassat för annan sorts design där. Vi får se vad som händer.

Imorgon fyller min lillebror 20 år :-D kan inte riiiktigt fatta att han blivit så stor så han får gå på systemet! :-D Stort grattis i förskott!

Fan.. alla fyller år i mars eller maj! 1maj fyllde pajen, 12maj fyllde dennis, 13maj fyllde jens (johannas pojke), anton fyllde 15maj, bror fyller 19maj och sofia fyller 27maj. Jag glömde helt bort att anton fyllde år där i mitten. Det är inte lätt att hålla reda på alla! Jag har säkert glömt bort fler =/ Minnet sviker mig ibland... ni får hjälpa mig och påminna mig :-)



Kommentarer
Postat av: Zubie

min kompis fyller 29 maj så du vet!



fast alla coolingar fyller i juni tycker jag ;(

2009-05-18 @ 23:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0