Farbror blå, träningsvärk och tungt huvud

Joråsåattee.... igår var det ju fest. Den andra(?) vi haft i lägenheten sen vi flyttade hit i september.

Jag säger bara det, man får en otroligt billig fylla om man dricker sällan :) jag tror jag dansade i timmar igår. Minns inte riktigt klockslag osv. Men kul som fan hade jag!


Jag funderar på att gå ut i köket äta lite, klockan är ju ändå 14.49. Men jag vågar inte se hur lägenheten ser ut. Jag och magnus städade ju så vackert igår innan festen och satte upp tavlor på de tomma väggarna, fint blev det. Nu är det nog inte så vackert. Jag känner aromerna från halvutdruckna ölburkar ända in hit.

Skulle också vilja tacka farbror blå som gjorde att halva skaran människor gick vid 2(?). För vi hade ju inte alls tänkt att hålla på ett tag till =/

Jag dansade så mycket igår att jag faktist har träningsvärk idag :)

Stort tack till alla som gjorde festen lyckad igår! Jag hade skitkul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0