Cookalong 2009-10-08

En gång i veckan har vi bestämt att vi ska samla ihop lite folk och laga mat tillsammans.

Igår var vi hemma hos mig och Magnus och vi blev 6personer :) Vi åt riktigt goda kryddiga biffar, klyftpotatis och tsatsiki. Det blev himmelriket en gång till :)



Rickard och Pernilla vad riktigt glada


Victor och Magnus med mac :)


Jag, Johan och en "greaseperuk" xD




För någon vecka sedan hade vi sushikväll också :) Vi gjorde egen sushi och det blev så jäkla lyckat trots att det var första gången vi lagade det :D Pluspoäng till oss!


Sushikväll 2009-09-28 ... Work in progress


Lite suddig bild.. men GOTT var det ;D åt säkert 19 bitar och betalade ca 40:- för't... lyx?
(Deltagare: Rickard, Pernilla, Magnus, Marte, Johan och jag)





Pizzacookalong 2009-09-24 :))) Innan pizzorna gick in i ugnen.
(Deltagare: Rickard, Pernilla, Magnus och jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0