He he he

Sitter här på lunchen och inväntar att lektionen ska börja.
Hur fan gör man det här inlägget spännande och roligt då?  Jag kan kanske berätta att vi ska sätta oss ner snart och fortsätta med kursen som heter "managemen", men hur kul är det då?
Behöver allt vara kul? :) Kan man ju fråga sig...
Hur som helst.. vi hade nu på förmiddagen en undersökning i klassen (PAEI). Jag är tydligen A-E vilket namngavs som diktator. BAHAHA :D Entrepenör  och administrativ är jag. Men det betecknades ganska dåligt.
Kan inte riktigt säga att jag la ner energi på att svara på frågorna korrekt, så därför blev inte resultatet så bra :)
Nu måste jag skynda mig in. heipaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0