Jag saknar mina kollegor

Trots att jag trivs bra med Sunne och har träffat mycket trevliga och inspirerande människor, kan jag inte sluta sakna mina kollegor.

Jag saknar alla.. :). Det känns konstigt att inte vara där. Det känns som att jag ska tillbaka igen på måndag och jobba, ringa Vera och babbla lite, eller slå en pling till Steinke. Saknar inte bara arbetskamraterna utan även jobbet i sig. Hela företaget och människorna var speciella och det kändes nästan ibland som att det var lite skräddarsytt för mig, trots att jag egentligen inte ville jobba med administration. Menar dock inte att jag ångrar mitt val att studera. Det är nog (förhoppningsvis) det bästa valet jag gjort i mitt liv hittills.

Mest saknar jag dock stunderna då vi satt i fikarummet på "gamla stället" och snackade skit. Fredagshumorn var GULD :D ibland kinky och ibland bara fullständigt galet (plums plums). Det är lite svårt att förklara så att ni andra läsare ska hållas intresserade, men jag vill dedikera det här inlägget till mina (föredetta) arbetskamrater. Saknar er alla (kanske inte martin) ;)

Nu när jag varit i skolan i en månad så saknar jag, konstigt nog, stressen och tempot jag hade på min arbetsplats. Det är givande för mig att jobba under press. Nu i skolan har vi halvdagar och vi har minst en hel ledig dag i veckan. En HEL skoldag är mellan 08.20 och 15.20 och halvdagar är mellan 08.20 och ca 11.30 och i mitten av denna period har vi rast på en halvtimme... produktivt? :)) .. och som det ser ut nästa vecka har vi bara EN skoldag, vi är alltså ledig fre, lör, sön, mån, tis, ons, fre, lör, sön & mån. Alltså.. varav 10 dagar har vi en(1) schemalagd.



Jag vill bara inte bli slapp... KÖÖÖR!! :D

Kommentarer
Postat av: Thomas

Nu funkar tydligen styckesindelningen. Vad gjorde du? Bytte webbläsare?

Kram

2009-10-01 @ 23:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0