Köpte tv från lyxfällan



Innan jag flyttade till sunne så var jag på jakt efter en platt tv. Jag letade runt lite på blocket, och hittade en trevlig 32tummare som jag ringde på.

Grejen med just den här TVn var att den såldes via lyxfällan. Höll på att skratta ihjäl mig när killen jag ringde berättade detta.. inte för att det var kul i sig, utan för att det var så otippat och oväntat (det stog inget om lyxfällan i blocketannonsen) efter han berättat svarade jag hastigt  "hahaha åh jag som tänkte pruuuta baahahah"..... skyller på chocktillstånd ;) han skrattade också.. antagligen inte med mig, utan åt mig xD

De frågade om jag kunde vara med under inspelningen o hämta den.. men jag var i flen på intensivkurs för körkort då, så jennifer ställde upp :D Det är hon som är till höger i bilden ovan :D

Bra deal :D TVn är som ny :D tror jag pröjsade 2000:- den kostar idag 6000:- i affären.


Klicka här för att se avsnittet
Jempa är med under några sekunder efter 24:30

:D

Kommentarer
Postat av: Tobb

Haha :D Är itne d här andra gången du skriver om det här? :P

2009-10-12 @ 09:30:51
Postat av: Cat

jo :) men nu har jag bildbevis

2009-10-12 @ 09:32:39
URL: http://catcat.blogg.se/
Postat av: Tobb

aha, haha :D

2009-10-13 @ 08:08:17
Postat av: corn

du får 1000 för den! gif!!! :O AKTA CORN!!!!

2009-10-13 @ 13:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0