På lektion

Sitter här denna fredag och har min andra lektion sedan vi började i måndags. Detta är skitkul :)
Kommer verkligen ha nytta av allt jag lär mig här känner jag. Jag är så glad att jag fortsatte på den stigen jag börjat på... grafisk produktion. Började ju i Gymnasiet med att gå Media med inriktning Grafisk kommunikation. Har ju sedan dess jobbat inom lite områden i branschen och fått testa på allt möjligt.


Jag började ju tvivla ett tag på om detta var det jag ville göra. Som några av er vet så höll jag på att skola om mig till billakerare.. vilket är hur komiskt som helst egentligen eftersom jag kan hur lite som helst om bilar och det har väl egentligen inte riktigt varit mitt största intresseområde. Jag kollade runt på många olika grejer under min svacka.. men jag är överlycklig att  jag kom över det och fortsatte.


BrobyGrafiska, som jag går på nu och tre år framöver, är en supermysig skola.


Ikväll kommer Dennis med mitt flyttlass... samtidigt som vi har nollning. Toppen! :p Kommer nog gå bra det där.
Lägenheten är fiiiin :) Perfekt storlek. Jag och Magnus har varsitt rum som är ungefär lika stora. Köket var stooort, vilket är skööönt. Jag kommer trivas ganska bra här... en stund iaf. Sen vet man ju aldrig.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0