Stockholm!

Gud vad jag har saknat stockholm! När jag kom hit, någonstans i mitten på Juni, så satt jag på t-banan och bara log. Stockholm. T-banan är inte så trevlig egentligen, men där satt jag och flinade, ja, jag har till och med saknat tunnelbanan :)

Att bo med Fredrik i Bromma går väldigt smärtfritt :) är positivt överraskad. Jag trodde jag skulle känna mig lite malplacerad, men det fungerar ganska bra. Är och umgås med Johannes ganska mycket nu, så är inte hemma så mycket.

Idag är min sista dag på sommarjobbet också. Det är samma jobb jag hade innan jag började studera. De ville ha mig och de fick mig :)) På måndag kommer chefen tillbaka och då behövs inte jag här.

Har ju varit med om ganska många "sista dagen" förut och det är verkligen en ganska speciell dag. Det känns i hela kroppen. Man vet inte om man någonsin kommer komma tillbaka. Man ska städa undan allt och radera sig själv från platsen. Man spenderar ju ändå ganska stor del av sitt liv på jobbet, så det är lite som att göra slut. Om man inte trivdes så kommer man inte sakna det, men om man gillade jobbet så vill en del av kroppen tillbaka.

Nej fan, nu har min frukost blivit saggig :( Man ska äta sin müsli direkt, innan den blir mjuk i yoghurten. Dagens ilandsproblem? japp...


PS. Jag kommer vara kvar i sthlm till 2dec, hojta till om ni vill hitta på något skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0