Såhär kan man göra...

Jag är usel på att sköta en kalender. Att komma ihåg att ta med den, och att fylla i när något nytt ska in. Jag har gett upp papperslösningen. Under min praktik använde jag mig av ett litet program i macen där man kan göra egna post-it lappar digitalt. Efter en stund blev de så många, så jag snurrade ihop lite i photoshop. Tillslut blev det någon sorts bakgrundskalender.

Det fungerar klockrent!! datorn har jag ju med mig hela tiden (mer eller mindre) och jag kan verkligen inte missa att varken skriva in eller inte komma ihåg något.

Så nu när jag hade lite tid över så gjorde jag mig en ny, för slutet på dec och början på nästa år. Det är klart det inte får plats så mycket info, men det är riktigt bra för mig som är lite glömsk :)

Klicka på bilden för att se i större format.


Kommentarer
Postat av: Marianne

Bakispizza 1 januari <3

2010-12-17 @ 22:04:09
Postat av: Cat

:DDDD

2010-12-17 @ 23:17:59
URL: http://catcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0