Dreamhack Winter 2010

It's all over!

Jag förstår inte hur så många kan reta mig över att jag envisas med att åka till Dreamhack och jobba. Det är många som rynkar på näsan och smått idiotförklarar mig när jag pratar om det, men om ni som gör så hade varit där, hade ni förstått varför jag engagerar mig.

Människorna där är helt underbara! Och då pratar jag ju såklart endast om Crew, de som jobbar där. Man får så mycket kärlek av nästan alla 400 som jobbar. Det bästa med DH är att inget är fel. Alla är sig själva där. Det är ingen som dömer och ser snett på en. Alla låter sina riktiga jag stråla ut genom fingrarna och man kan riktigt se hur många njuter av just det. Självklart kan man tycka att någon är skum, men man ser inte personer på samma sätt. Och det känns i luften. För första gången sedan 2005 ville jag verkligen inte åka därifrån. Har nog aldrig myst och kramats så mycket på så kort tid förut.

Jag saknar det redan!



Invigningen. FOTO: Darkneis (lanbilder.se)



Vårt turneringsområde.  FOTO: Unknown (Facebook)



Slagsmålsklubben live.  FOTO: catcat.blogg.se



Jag efter massage av Algaron (Relax och Massage area). FOTO: RoM crew.



Kommentarer
Postat av: Tobb

It was a awesome week @ dreamhack winter 2010 :D

2010-12-03 @ 11:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0