Wärmland & nyårsplaner

På fredag är det min sista dag på praktiken. Jag har varit här i 4 månader men det känns inte så. Tiden har rusat förbi och jag vill inte åka härifrån. Jag känner att jag platsar så bra med människorna. Jag kommer verkligen sakna stället. Ser inte direkt fram emot att åka tillbaka till värmland eftersom det ligger så off, och är instängt.

Självklart ska det bli skönt att äntligen få sova i sin egen säng igen, och att få träffa alla klasskompisar. Men jag är verkligen inte någon student. Jag är ingen skoltjej. Jag får dåliga vibbar från låg- och mellanstadiet så fort jag kliver in i en lektionssal.

Det är en handfull människor som jag ser fram emot att se igen :) men jag kommer verkligen sakna stockholm och tempot som faktist är här.

Ser redan fram emot nästa praktikperiod som jag ska göra i England. Har redan börjat spara undan pengar till det, trots att jag har stipendie, för leva fattigt ska jag banne mig inte göra när jag är där :) .. om jag vågar åka dvs :)


Vad händer över jul & nyår då?? hmm.. jag pratade smått med Marcus igår och frågade om vi inte skulle fira ihop. Det var så kul att träffa honom i Jönköping i veckan och han kallades "svansen" av de jag jobbade med där. Men det gör mig ingenting :) han är så söt så.

Det har ju blivit lite tradition att jag firar nyår med Johanna :) och hon pratade något om att hon antingen skulle fira hos sina föräldrar eller i Motala hos hennes killes föräldrar. Så oavsett vart hon än åker så följer jag med, eftersom Marcus bor i Motala och Johannas föräldrar bor i samma ort som mina :) Kommer bli fint det där. Ska snart börja fundera ut lite nyårslöften.


Jag har en känsla av att nästa år kommer bli underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0