Första gången

Det ska vara en första gång för allt. Jag sitter i skrivande stund och är helt dyngsur. Har gråtit mig igenom en hel film. Bokstavligen. Det har forsat oavbrutet i 2 timmar. Jag hatar den här filmen samtidigt som jag älskar den. Och det sjuka är att jag skulle vilja vara med om samma sak som Holly, trots hennes sorg. För hon hittade så rätt som jag också så ooobeskrivligt gärna vill.

Ps I love you är en skitfilm. Har du inte sett den, se den inte. Har du sett den, så förstår du vad jag menar. Om du funderar på att se den ändå; se inte trailern, den är töntig och visar inte helheten (+fjollig musik osv).

Kommentarer
Postat av: Elin

Been there, done that. En helt fantastisk film som ger en alldeles för höga förhoppningar och krav. Klart man vill finna en irländsk man som går av scenen och ut i publiken och sjunger galway girl just för en. Tänkte faktiskt se den idag... Har sett den kanske 7 ggr och gråter på snudd på lika mkt fortfarande. Vet inte varför jag ser den gång på gång men det är så härligt att se deras villkorslöshet. En sience fiction chickflick.

2010-11-22 @ 14:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0