Halloween i Sunne

Åkte på spontanresa i helgen, igen. Men den här gången blev det till Sunne och till mina vänner som går tredje året på BrobyGrafiska. Jag är inne på mitt andra år nu på samma skola och är ju just nu på praktik. När jag kommer tillbaka till skolan så går treorna ut på sin sista praktik. Med andra ord kommer jag inte träffa dem något därimellan.

Därför kändes det extra kul att åka dit och hälsa på.

Umgicks i vanlig ordning med Marianne, Isa, Johanna och Karin. Har alltid tokroligt med de tjejerna. Det var kul att träffa övriga i deras klass också såklart, men om jag ska ge mig på att skriva alla namn här så kommer jag med all säkerhet att glömma någon. Så jag låter bli :) ni vet vilka ni är.

Kom hem igår kväll och däckade i princip direkt efter den långa bussresan. Var lite halvtvungen att somna snabbt eftersom jag skulle träffa Tobias för frukost imorse kl 7.30 i stan. Tobbe har jag inte träffat på flera år, mest eftersom han bor och jobbar i norge. Han skulle mellanlanda i stockholm eftersom han skulle flyga till Thailand idag. Det var kul att vi hann klämma in en kaffe där innan han skulle åka vidare.

I övrigt är den här dagen, tyvärr, ganska dålig. Känner mig helt slut efter helgen och kroppen vill inte riktigt hänga med på mina bravader. Tänkte egentligen jobba över eftersom jag har deadline på ett jobb idag. Men det verkar inte som att ambitionen för att jobba över finns. Ganska konstigt egentligen eftersom jag haft massor att göra och jag brukar bli så peppad på att jobba då. Älskar att hålla igång, stress är kul ibland. Men inte nu.

Tror det kan bero på att jag har för tighta brallor på mig. Känner att jag måste hitta en anledning till mitt sega jag idag. Och någon annan anledning än byxorna kan jag inte komma på, inte just nu iallafall :) skulle väl vara dålig sömn i sådana fall. Men jag har ju sovit.. så, hmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0