CPkul lördag

Satt hemma i mina älsklingsbyxor och moffade mördarmuffins som jag handlat tidigare på dagen. Nom nom, var gott det var, men satan vad tråkigt jag hade. Hade bjudit över Johannes på middag, är skyldig honom en eftersom vi en gång i tiden slog vad om vem som kunde få högst resultat i ett IQ-test (haha bara en idiot tror att han/hon kan slå honom i sånt där!). Men, han fick andra planer med Fanny så jag blev hemma själv eftersom Fredrik som jag boar med var i Umeå över helgen.

På facebook skrev Malou: "JAG HAR TRÅÅÅÅKIGT!!!". Så vi började skoja lite om att vi skulle ses. Hon bor i Nyköping och klockan var ju redan kväll. Men vi båda blev ganska sugna på idén. Vi hade inte sett varandra sen jag flyttade till sunne, vilket var i september 2009. Så efter en stund bestämde vi oss för att jag skulle komma dit och hälsa på. Bussen skulle gå 20.30 från T-centralen. Och eftersom det tar 17min in till stan så tänkte jag att om jag går hemifrån 20.00 så hinner jag. MEN, när jag kollade tunnelbanan 19:58 så gick de med 10min mellanrum. Tåget jag hade "tänkt" ta skulle komma in 20.31, dvs 1min efter nyköpingsbussens avgång. Pffff..... och tbanan innan den hade jag inte hunnit till.

Halvpanik haha :D malou fixade nummer till taxi, kastade mig ut ur lägenheten och in i taxin som körde mig in till stan. Sprang från taxin direkt till bussen och hann med 1min. Hade inte Swebus/sj haft sms-biljett hade jag inte hunnit :)

Kom fram till Nyköping runt 22.00 och då började kvällen på riktigt.

Vet inte om jag ska försöka förklara vad som hände under kvällen, kommer nog missa mycket. Så, låt mig säga som såhär.. en galet rolig kväll med karatefylla, dans, efterfest och intressanta människor, kebabrulleprutning, skrattattacker och onlinepizzakaos haha!

Ångrar inte en sekund att jag åkte! haha fyfan :D Tack Malou för en oförglömlig lördag/söndag :D Är fortfarande bakis. Kommer behöva kurera mig i en hel vecka efter detta.

Kommentarer
Postat av: Malou

Tack själv kära vän...jävlar vad kul vi hade!!! Tur att du kom hit:)

2010-10-26 @ 19:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0