Fredagmorgon

Snabbkaffe, laktrosfri mjölk.. och nybakt varm kanelbulle.... hmm :)

Kom till jobbet. Trött som få. Och så är hela lunchrummet belamrat med bullar och muffins från seven eleven. Nafsar i skrivande stund nybakt varm bulle och dricker varmt kaffe. Snart kommer jag nog vakna till liv.

Idag kommer det nog bli en bra dag. Med en såpass bra start på morgonen från säng till arbetsplats så känns det lite som att dagen inte kan floppa. Syftar kanske inte bara till bullarna :)

Varför finns det förresten inte "vanlig" mjölk med skruvkork? måste ju köpa laktosfritt som kostar 17kr varje gång jag ska köpa mjölk som jag ska "frakta".

Nä nu ska jag sätta igång och jobba. Kommer bli en stressig dag idag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0