Nystart :)

Försöker dra i smilbanden så hårt jag kan idag.

Ska verkligen försöka tänka så mycket jag bara kan på saker jag uppskattar och personer som betyder massor för mig. Tänka hur gott kaffet är,  suga åt sig komplimanger, ge komplimanger istället för att bara tänka dem. Jag ska känna riktigt hur gott maten smakar och hur skönt det är att bara vara. Ska titta runt omkring mig hela dagen och observera maximalt. Någonstanns därimitten kanske jag blir riktigt glad :) Det skadar inte att försöka iallafall :)

Happy thoughts :)

Tack Charlotte för att du var ärlig. Nu slipper jag fundera. Det var ju bara synd att jag inte fick höra det från rätt person bara. Men stort tack ska du ha.



Illegitimi non carborundum
(Don't Let the Bastards Grind You Down)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0