Jag saknar

Jag saknar, jag saknar, jag saknar, jag saknar, jag saknar, jag saknar, jag saknar, jag saknar, jag saknar, jag saknar, jag saknar, jag saknar, jag saknar, jag saknar, jag saknar...

Gud vad allt var bättre förr...



Jag kommer sakna sverige.


Åker till England om mindre än 9 dagar och där ska jag stanna. Jag undrar hur det kommer bli. Har velat åka till England sen jag var liten, och nu blir det av. Har köpt biljett sen någon vecka tillbaka.  Det kommer bli konstigt att åka iväg. Rent socialt kommer det inte bli någon större skillnad, jag sitter ju ändå bara i skolan mestadels själv och jobbar.


Gud vad jag saknar mina gamla vänner. Vänner som jag inte hört av på länge nu (mer än typ "hej"). Ni anar inte. Jag har fått många nya vänner med Sunne, men jag har tappat några på vägen, och det är väldigt jobbigt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0