10 meter HDMI-kabel + "mac"-adapter 170kr

10m GOLD HDMI Lead Cable HD High Definition
Subtotal: £6.99
Postage & packaging: £2.65
Total: £9.64

Mini Display Port Male To HDMI Female Adapter Cable
Subtotal: £5.34
Postage & packaging: £0.60
Total: £5.94

Total kostnad: £15,58 vilket motsvarar ca 170kr.





Nu till min poäng med detta: Jag hittade mycket kortare sladd för extremt mycket högre summa idag när jag gick på stan. ALLA SOM SKA KÖPA HDMI-SKIT, KÖP PÅ E-BAY! :) Helt oanvänt i ny förpackning och det kom fram 3 dagar efter jag la ordern.

Folk undrade varför jag köpte så mycket som 10meter... :) Svaret är för mig skitenkelt.. det är ju perfekt! Jag bor ju i en etta, jag kan ha med mig sladden/datorn överallt om jag vill ! utan att avbryta det som visas på TVn via dual screen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0