Imorgon

Natten till i torsdags sa det mer eller mindre tjoff i mitt högra opererade öra. Det gjorde fruktansvärt ont men fick ingen läkartid förrän imorgon tisdag. Nu känner jag ingenting i örat, men jag är döv.
Så, imorgon får jag reda på om jag är kroniskt döv, om det går att operera eller om det kommer gå över med lite medicin.
Det är sjukt läskigt. Man kan inte lokalisera vart ljud kommer ifrån. Som tur är ( ta i trä ) så har jag superhörsel på vänster öra. Jag har alltid haft problem med mitt högra och för några år sedan gick jag igenom en omfattande operation. Jag vill inte operera igen :(
Natten till i torsdags sa det mer eller mindre tjoff i mitt högra opererade öra. Det gjorde fruktansvärt ont men fick ingen läkartid förrän imorgon tisdag. Nu känner jag ingenting i örat, men jag är döv.
Så, imorgon får jag reda på om jag är kroniskt döv, om det går att operera eller om det kommer gå över med lite medicin.

Det är sjukt läskigt. Man kan inte lokalisera vart ljud kommer ifrån. Som tur är ( ta i trä ) så har jag superhörsel på vänster öra. Jag har alltid haft problem med mitt högra och för några år sedan gick jag igenom en omfattande operation. Jag vill inte operera igen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0