Designa eller dö ;)



Här är bandet jag jobbar med just nu. Jag hjälper till att designa deras debutplatta. För ungefär 2 år sedan gjorde jag layout för deras promotionskiva och nu kontaktade de mig och frågade om jag ville vara med och göra debutplattan. Känner mig sjukt hedrad.


Det här är galet givande och jag hade inte kunnat be om en bättre kund att jobba med. Otroligt trevligt band som verkligen sliter arslet av sig för att nå ut. Önskar dem allt det bästa!

 


Bilden ovan är en printscreen från i januari då de var månadens artist på MTV.



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va nice!

2011-02-23 @ 18:34:15
Postat av: Donny

Utomordentligt awesome! Ser fram emot att se slutresultatet :)

2011-02-23 @ 20:59:35
URL: http://www.thebestsexualpositions.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0