Låtar från Bodypump-passet

Jag har nog pratat lite om att jag tränar för att gå ner i vikt. Hur som helst så kör jag bland annat BodyPump en gång i veckan. Det är träning med skivstång och tyngder. Man kan tro att det bara handlar om armar. Men man jobbar verkligen igenom hela kroppen.


Idag blev det hårt. Kunde inte trycka på som vanligt, hade väldigt dåligt med energi i kroppen. Men jag får ta igen det på onsdag :) Här kommer några av låtarna som är med under träningspasset, de är inte världens bästa låtar, men de fyller verkligen sitt syfte! Refrängerna får en att pressa extra hårt och det är väl vad musik till träningspass ska få en att göra. Les Mills byter musik och program var tredje månad och den här har vi kört sen i januari nu. Jag gillar't :)


Triceps


Biceps


Ben


Mage

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0