Det tar aaaldrig sluuut

Har knappt kommit halvvägs i rensningen av sakerna jag hade i förrådet. Skickar iväg hälften till bättre behövande, en tredjedel säljer jag iväg och sparar sista delen.

Jag har räknat ut att om jag ska ha möjlighet att göra min praktik i england behöver jag få ner mina 34 flyttlådor + möbler till 18 lådor + möbler. Det kommer bli tufft att sälja iväg såpass mycket saker eftersom jag är ganska fäst vid mycket av sakerna, men ibland behöver man offra lite. Jag kommer med all säkerhet köpa nya saker sen ändå. Det är ju bara prylar.

Kan inte behålla den underbara imacen som jag tog hem för en vecka sen heller. Har inte råd att behålla den :( Det kommer en kille hit imorgon som ska hämta den. Känns lite halvtråkigt, men det kommer andra tillfällen.

Håller på och tvättar i skrivande stund, har precis noterat att istället för 4 fulla maskiner med svarta kläder, så har jag bara 1 nu. Förr hade jag bara på mig svart :) nu är det blått, rött, rosa, gult, vitt, svart och grönt.

Sitter och lyssnar på Bryan Adams – Summer Of '69 - MTV Unplugged Version och tänker tillbaka på gamla goda tider då jag var någons flickvän. Hur bra jag egentligen hade det. Åh, första förhållandet jag hade var så gulligt. Och mitt andra, och tredje.. och fjärde... :( men ja, det kommer väl tillbaka någon gång. Jag förstår inte varför jag inte hittat någon än. Jag är för bra för vissa, men inte tillräcklig för andra. Hur fan gör man för att hamna på medel? Jag kanske har för dåligt bete på kroken hehe.

Oj nu är tvätten klar.. måste kila. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0