11år gammal dagbok

Haha! Jag döör!

Min mobil har gått sönder, så jag letade igenom alla mina lådor efter min gamla telefon. Hittade den inte, men jag hittade en gammal dammig dagbok som är 11år gammal. Jag MÅSTE dela med mig av en del i den haha!! Jag var 13år. Here we go :D



"Tja.. jag vet inte vad det är för datum idag men det är måndag och så är det juli... jag får väl ta reda på det!
Hursomhelst... vi har sommarlov och i höst ska vi/jag börja i ene!
Det blir nog kul...!!!

Den 27:de Juni så fick jag min första mens (år 2000) jag kommer ihåg det lätt för att sofia fyller år då.

för ca en halv vecka sen så blev jag tillsammans med en som hette jonas han går troligen i 9:an eller i 1:a ring!
Tänk dig en 15 åring!! Jag...
den första jag blir tillsammans med är FEMTON ÅR! ja, han vet inte hur jag ser ut... men han gillar mig! Danne värkar lite konstig i huvet! men han är ju bara 12år så!"





HAHAHA JAG DÖÖÖR! Har fan ingen aning om vem varken jonas eller danne är :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0