Jag gillar att ha mycket att göra, då slipper jag tänka

Som det ser ut just nu så är jag sjukt inbokad på grejer de kommande helgerna, and I like it :)

Har pratat med Marianne i säkert ett halvår att jag ska komma och hälsa på henne i Kongsvinger (norge). Hon kom in på skola i Australien och åker iväg i februari och kommer inte flytta tillbaka förrän om några år. Vill passa på att träffa henne innan hon åker, så det blir nog nästa helg. Jag planerar även att åka ner och hälsa på henne sen när jag tar examen i april nästa år, skulle vara grymt! :) det kostar bara 10.000 dit och tillbaka. Får börja spara nu ;)

Nu på fredag, ja imorgon, är det inspark för de nya ettorna på skolan, eller nollning som många också kallar det. Vi är sistaårselever så det är vi som arrangerar det. Det ska bli soligt väder (ta i trä), och vi börjar vid 11 på morgonen. Kommer bli en grym dag med mycket tequila :D

Den 23e eller 24e ska jag på kryssning. Mulle ringde igår och tjatade på att jag skulle komma till Stockholm och hälsa på. Men eftersom det är nollning så kan jag inte åka. Men han sa också att han fyller år den 28e så han ska bjuda vänner på kryssning. Jag tackade ja utan att veta vart eller när vi ska åka, men det kommer nog bli skitkul om det blir av. Har alltid sjukt roligt med Max :D han är cp.

Sitter just nu i skrivande stund och ska ringa till pappersbruk och tryckerier. Jag är tydligen bra på att prata i telefon och få som jag vill hos företag. Det är nice att höra. Och när jag tänker på det, så stämmer det hah!

Ska försöka snygga till mig finansiärt stöd till vårt examensprojekt. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0