Sömnlös

Inatt låg jag sömnlös. Kunde inte sova. Täcket kändes knöggligt och om man lyssnade noga så hördes något droppa. Låg och funderade på vart det kom ifrån. Kollade alla kranar. Tror det var kylskåpet som lät. Slog på tvn. Slog av tvn. Vände på mig. Gick ut och tog en cigg. Gick in igen och borstade tänderna. Insåg att jag var lite hungrig. Tog en macka. Klockan blev 3. Slog på tvn igen. Insåg att jag inte skulle kunna somna med den på. Slog av tvn igen. SMSade Max, han var vaken. Gick ut och satte mig på marken utanför min ytterdörr och ringde honom. Pratade med Max i över en timme. Klockan blev över 4. Fortfarande sömnlös. Det där jävla droppandet från kylen. Gjorde mig knäpp. Somnade tillslut.

Jag måste sluta ta 4h powernaps på eftermiddagarna xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0