Tack för tre fina år!

Många minnen, stundtals mycket ångest och stress, men mixat med lite skönt "arenahäng" och cookalongs. Nysningar som skrämmer folk, apor i korridorerna, pussel- & vinkvällar, onsdagsklubbar, hemmafester, spontandans, fårmask och falukorv och lite grillning med riktig eld.

Uttryck som "ska vi kaffa?" och " kan jag låna penninger av dig?" samt andra uttryck som bakispizza och "glöm inte att skolan larmas på kl 23" har aldrig varit lika frekvent använda som innan jag kom till Sunne. Det har varit helt sjukt egentligen när man tänker efter. Jag har fått bra vänner på vägen och några av dem har inspirerat mig till att bli en bättre människa.

Det kändes bra att åka ifrån skithålan. Slippa tentaångest osv. Men jag kommer sakna många av de lärare som var bra, inspirerande människor som verkligen hamnat på rätt plats. Lärare som släpper allt och kommer in till skolan när man ringer en påskafton och frågar hur man byter kniv på skärbordet som man gör prototyper med. Jag kommer sakna lärare som drar dåliga skämt och andra som bara ställer upp när man behöver hjälp och är snälla. Lärare som gråter på examen.

Det är mycket jag tar med mig från Sunne och mina tre år på skolan där. Bra som dåligt, men det är bakom mig och nu är det bara att minnas det fina och se framåt!

Puss och kram på er! Vi ses!



Kommentarer
Postat av: Hanna

awww :)

2012-04-23 @ 15:47:02
URL: http://https://twitter.com/#!/hannaranden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0