ComHem

Ja jag har inget att klaga på. När jag beställde ComHem för länge sen så sa de till mig att jag skulle få modemet inom 10 arbetsdagar, fick det med posten på 4. Nätet har i princip aldrig dött heller. Det har varit segt stundtals men finns det någon leverantör av internet som kan garantera att det inte blir så ibland?

Har tagit över internet från Thomas osm hyrt min lägenhet i andrahand. Han hade 100mbit och jag tänkte sänka det eftersom jag inte har råd med så högt. Ringde då till ComHem varpå kundtjänsten säger att jag har bindningstid till feb 2013. Jag tänker "FFFFUUUUUU*K". Han ber mig vänta. några sekunder senare säger han att han tagit bort bindningstiden. Nice.

Jag frågar om prisuppgifter på det billigaste som finns, 10mbit är lägst med 249kr/mån. "Ja jag får väl ta det då, är student så vill ha det så billigt som möjligt". Till svar på detta säger killen "ja men hmm du behöver inte sänka från 100mbit till 10mbit då", "nähä" svarar jag, "nej om du är student så betalar du 100kr/mån för 100mbit jag fixar det nu så det går igenom till månadsskiftet".

Jag klagar inte :)

Kollade igenom mailen nu imorse och hittade detta bland skräpmailen:
Intressant (kan jag tycka) är att erbjudandet gick ut i december, men jag fick det ändå. Och eftersom jag har modem redan så blev det gratis ändring och ingen bindningstid alls. Jag är nog ganska ensam i sverige om att gilla ComHem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0