Ikea Hemnes 3 780 kr

Idag ska jag iväg till IKEA med pappa för att köpa mig en mediamöbel. Det är egentligen en TV-bänk med bokhyllor runt, men eftersom det är mer än bara en bänk så säger jag mediamöbel. Det är mer som en bokhylla som man kör in TVn i.

Varför förklarar jag när jag kan lägga upp en bild? Here you go.
Skulle egentligen vilja ha en snyggare, men alla som är snygga tar större plats. Jag har bara 2meter vägg att nyttja. Anledningen till att jag måste handla ny möbel är för att jag måste börja bygga på höjden. Har så mycket saker att lägenheten snart svämmar över.

Någon gång nu till sommaren ska jag och syster leta reda på en loppis eller liknande och sälja av saker som man aldrig använder. Jag är en sån som handlar saker när jag är nere, så jag har en del skit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0