Digital Home och Hem- & Villamässa

Mässor är roligt.

I lördags så var jag och mina älskade föräldrar på mässa i Älvsjö. Har inte varit på mässa på jättelänge och jag kände direkt när jag klev in att jag borde göra detta oftare.

Vi strosade runt och tittade på allt möjligt.. vi fotade lite.


massa-DSC00464


massa-DSC00456


massa-DSC00410



      massa-DSC00417  massa-DSC00419  massa-DSC00420  massa-DSC00421  massa-DSC00409 
Den sista bilden där.... liknar lite................

orgazmo  orgazmo2
................... haha, jag är lite trött ;)






Nåväl.... tillbaka till mässbilderna.


massa-DSC00422
Morsan hann handla säkert 13 tidningar på 30 min :) Det fanns massvis!!




massa-DSC00423 
Det fanns otroligt fina tapeter där.. :) Svindyra ofc!




  massa-DSC00429  massa-DSC00431 
Det var en digitalfotoutställning också.... den var så jävla grym!!


massa-DSC00426





Sen så kom vi in på mässan Digital Home

massa-DSC00436  massa-DSC00437  massa-DSC00438  massa-DSC00440  massa-DSC00441 
Här hade de massvis med sånna där filmer som jag pratade tidigare om på bloggen.


Projekt





http://catcat.blogg.se/2007/september/projekt.html







Det fanns ju såklart massor med annat på båda mässorna.. och vi fotade inte överdrivet mycket.

Mässan var bra men vi kände att den kunde ha varit lite mer omfattande.. dock så köpte jag två böcker och 5 tidningar.


massa-DSC00459



Vi stannade i skärholmen på vägen hem och jag köpte mig en vinröd resväska som jag ska ha nu till Osloresan. Ska ju resa över till norge och gå en kurs i ett sammanställningssystem för statistik.. kan man säga. Svårt att förklara.

Jag ska resa själv.............. jag har aldrig flygit ensam i hela mitt liv... hoppas det går smärtfritt till. Tänk om jag går vilse och missar flyget... då ryker mitt jobb =/=/=/ uj uj vill inte ens tänka på det.

Nu ska jag packa klart för imorgon så ska jag stanna över hos några vänner i stan så att resvägen till Arlanda blir lite kortare på tisdag morgon. Hade jag åkt hemifrån så hade jag behövt gå hemifrån kl 03.00 eller så... om jag sover i stan så sparar jag 2-3h.... pju.... :)

Vi hörs sen! Puss!!!


Ps. Jag föll för Tele2försäljaren på mässan. Är lite less på att aldrig kunna ringa folk.. så nu har jag skrivit kontrakt på abonemang.. 49:- i månaden, 0:- till comviq och 0,69 till alla andra. Innan så ringde jag för typ 2kr i minuten... så nu ska jag ringa lite mer .. :)

Kommentarer
Postat av: Rangelkent

CALL ME

2007-10-07 @ 23:12:15
Postat av: Catarina

eh?? :D

2007-10-08 @ 17:32:05
URL: http://catcat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0